آخرین اخبار
کد مطلب: 125119
مصاحبه هاي مردمي همراه با پاسخ هاي مسئولين
تکميل چهاربانده کردن بزرگراه لردگان – ايذه نيازمند توجه مسئولان است
تاریخ انتشار : 1396/05/05 10:56:54
نمایش : 1499
افزايش ميزان ترافيک وتردد خودروها، رشد آمارخودروها و توسعه شبکه حمل ونقل باعث جوابگو نبودن راههاي قديمي و نيز ضرورت توسعه راههاي ارتباطي بين شهري شده است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، اگرچه پس از پيروزي انقلاب اسلامي به امر راهسازي در استان چهارمحال و بختياري خصوصاً شهرستان لردگان، توجه ويژه اي شده است اما اينک تکميل و بهره برداري از طرحهاي چهارخطه طراحي و به اجرا آمده در محورهاي ارتباطي اين شهرستان مورد تاکيد مردم و رانندگان برون شهري است.
هم اينک شهرستان لردگان ازجمله مناطق کشورو استان است که نسبت به چهارخطه کردن راههاي ارتباطي بين شهري آن اقدام چنداني نشده است، اگر چه طرحهاي دراين راستا در دست اجرا است و مردم بيش از پيش درانتظار تسريع دربهره برداري ازاين طرحها هستند.

نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي:
بزرگراه لردگان- ايذه در هيات دولت به تصويب رسيد
محمد خالدي، نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان گفت: در بازديد ميداني از مسير لردگان– ايذه، اين امر توسط وزير راه و شهرسازي به دولت منتقل و ضرورت چهاربانده کردن اين بزرگراه در هيأت دولت به تصويب رسيد.
محمد خالدي، افزود: با اشاره به پيگيري نماينده مردم ايذه و باغملک و نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي در خصوص اين امر، اظهار کرد: اجراي پروژه بزرگ عمراني شهرستان لردگان در دستور کار وزارت راه و شهرسازي قرار گرفت.
وي تصريح کرد: چهاربانده کردن بزرگراه لردگان - ايذه از پروژه‌هاي حياتي اين شهرستان است و اين مسير توسط وزير راه و شهرسازي، رئيس بنياد مسکن کشور، استاندار و نماينده مردم لردگان از خوزستان به سمت سد کارون چهار، پيمايش شده است.
عضو کميسيون انرژي مجلس ادامه داد: پس از اين بازديد ميداني، اين امر توسط وزير راه و شهرسازي به دولت منتقل و ضرورت ايجاد اين بزرگراه در هيات دولت به تصويب رسيد.
خالدي با اشاره به اينکه اعتبار لازم براي اين پروژه مبلغ بالايي است، خاطرنشان کرد: پروژه اکنون در مرحله تعيين سرمايه‌گذار و پيمانکار است و احتمال دارد که بنياد مسکن کشور مجري آن شود.


مسئولين استاني و کشوري نگاه ويژه اي به شهرستان لردگان داشته باشند

روح الله غلامي رييس اداره راه و ترابري شهرستان لردگان نيز دراين باره در گفت و گو با خبرنگار سلام لردگان گفت: روزانه بيش از 25 هزار خودروي سبک و سنگين از جاده هاي مواصلاتي لردگان در حال تردد است و با توجه به اينکه اين جاده يکي از محورهاي مواصلاتي بنادر جنوب به مرکز کشور است و لحاظ ديگر کوهستاني بودن و وجود روستاهاي زياد در حواشي اين جاده، لذا اين محور يکي از محورهاي پر حادثه خيز شهرستان، استان و کشور بشمار مي رود .
غلامي اظهار داشت: نقاط حادثه خيز در محورهاي شهرستان شناسايي شده است که با توجه به مصوباتي که از دولت در اين خصوص گرفته شده بعضي از پرژه ها در حال انجام کار هستند و بعضي ديگر در حال بستن قرارداد با پيمانکاران است.
وي افزود اقداماتي که در خصوص بهسازي اين جاده انجاميد، نصب و راه اندازي دوربين هاي کنترل سرعت و ثبت تخلفات در پنج نقطه از جاده هاي لردگان،  نصب بيش از 2000 هزار تابلو علائم راهنمايي و رانندگي در سطح جاده هاي اين شهرستان، بستن قرارداد با پيمانکاران در خصوص رنگ آميزي جاده هاي مواصلاتي لردگان - بروجن و لردگان – ايذه ، روشنايي تونل هاي الغدير و تونل هاي سد کارون 4 که در حال انجام است.
رييس اداره راه و ترابري  شهرستان لردگان در پايان بيان داشت: علي رغم اين همه کار که انجام شد و با توجه به اينکه 80 درصد تونل ها، بيش از 90 کيلومتر جاده مواصلاتي بنادر جنوب به مرکز کشور، کوهستاني بودن جاده ها و کثرت نقاط حادثه خيز در اين محور قرار دارد مي طلب مسئولين استاني و کشوري نگاه ويژه اي به شهرستان لردگان داشته باشند .

يکي از رانندگاني که در محور ارتباطي لردگان- بروجن- شهرکرد رانندگي مي کند با اشاره به وجود استاندارد نبودن جاده و تصادفات مکرر آن افزود: با بهره برداري از چهارخطه  شدن اين محور به ميزان قابل توجهي از تصادفات اين مسير کاسته مي شود.
راننده ماشين سنگين که محور ارتباطي لردگان به بنادر جنوب هميشه در حال تردد است اظهار داشت:  با اجراي چهارخطه شدن اين محور ارتباطي تردد خودروهاي سنگين با سهولت بيشتر و بهتري انجام مي شود و اين سهولت باعث ترانزيت سريعتر کالا مي شود.

راننده لردگاني مي گويد: چندين سال است مسئولين قول چهار خطه شدن جاده لردگان- ايذه را مي دهند ولي ...

انتهاي پيام /630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس